2013. március 17., vasárnap

Rajtam kívülálló okok / For reasons beyond my control

Nos, hol is kezdjem. Az elmúlt hétvége nem egészen úgy alakult ahogy terveztem. De az elején kezdem.
Szerda:
Ma úszás napom volt így úsztam 2.000 métert. Egész jól ment.

Csütörtök:
- 1 x 8, 1 x 7 fekvőtámasz kézenállásban
- 1 x 3 falséta lefelé
- felemás függeszkedés 1 perc

A kézenállásban végzett fekvőhöz még mindig nem tudtam hozzátenni egy ismétlést sem, de remélem hamarosan menni fog. Viszont ma csináltam először a falsétát. Fura volt, kicsit félelmetes is. Gondolom ha valaki kívülről látta volna elég bénának tart.Én minden esetre élveztem, hogy egyáltalán meg tudtam csinálni.

Péntekre futást terveztem,  20 km.-t.,mivel ma nemzeti ünnep lévén, nem
kellett dolgozni. Na most jön a kívülálló ok. Csütörtök este már erősen havazott, főleg hogy elvileg tavasz van. Kriszti ( feleségem) hajnalban utazott volna Velencébe busszal. Egyik kutyám Ada hajnal fél három körül kikéredzkedett. Az utcára lépve hóvihar fogadott. Miután hazamentünk a korai sétából kezdődött a családi tanács. Utazzon , vagy nem. Egész éjjel a netrő, rádióbóll próbáltunk friss útinfókat szedni, de nem sok sikerrel. Végül úgy döntöttünk, hogy nem lesz utazás.Mint utóbb kiderült ez nagyon jó döntés volt. Ugyanis több ezer ember rekedt az utakon péntek, szombat, vasárnap. Viszont így érthető okokból a futás is elmaradt. Valahogy nem volt kedvem nekiindulni hóviharban és 3 óra alvással a hátam mögött :-).

Szombat:
Ma bepótoltam a tegnapi napot.
- 2 x 20 tolódás
- 1 x 5 egylábas guggolás
- 2 x 3 fél egykezes fekvőtámasz újjbegyen
- felemás függeszkedés 3 x 45 mp.
- 3 x 16 , 1 x 15 vádli

Vasárnap pihenőnap volt. Szóval a kellemes tavaszi hosszú hétvége helyett, zord, hideg  téli hétvége volt.
-----------------------------------------------------------------
Well, where do I start. The last weekend things didn't work out in such a way that I had planned. But I start at the beginning.
Wednesday:
This is my swimming day, so I swimmed 2.000 meters. It was quite good.

Thursday:

- 1 x 8, 1 x 7 HSPSP
- 1 x 3 Wall Walk down
- Odd hang 60 s

I wasn't able to do one more rep. to the HSPSP, but I work on it :-). Today was the first time that I made the wall walk. It was interesting and fearful at the same time. I think it looked a little silly from outside, but I did it. I liked this exercise :-)


I planned a 20 kms running on Friday, because it was our national holiday, so I didn't have to go work.So now come the "reasons  beyond my control". On Thursday evening was a heavy snowing, in spite of the fact that is spring. My wife and her Mum planned a journey  to Venice early on the morning. About at 02:30 AM I had to take out  one of my dogs Ada. When I stepped out the street there was a snow-storm. When I arrived home from the walking, we tried to collect informations about the state of the roads, but we didn't find too much. At the end we decided that they will stay at home. Later it turned out that it was a very good decision. More thousends of people left out on the roads. So I wasn't in the mood to go for a run after such a night, and the snow-storm didn't seem too good for me .


Saturday:
I made up what I had missed yesterday :-)

- 2 x 20 PSP on chairs
- 1 x 5 OL SQUAT
- 2 x 3 Half OAPSP on the end of the fingers
- Odd hang 3 x 45 sec
- 3 x 16 , 1 x 15 calf

Sunday was the restday. So instead of a pleasure, spring weekend it was a row, winter wekend.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése