2013. március 10., vasárnap

Hétvége / Weekend

Pénteken reggel edzettem megint. Kicsit könnyebb volt mint az előző nap, bár azért éreztem még az előző edzést.

Mi is volt akkor:

- 1 x 8, 1 x 7 kézenállásos fekvőtámasz
- 2 x 15 teljes híd
- 2 x 3 fél egykezes fekvőtámasz újjvégeken
- 3 x 45 másodperc felemás függeszkedés
- 2 x 16, 2 x 15 egylábas vádli gyakorlat



A teljes híd gyakorlatnak is a végére értem. A következő lépés a falséta lefelé lesz. Kiváncsian várom. Gondolom ez annak aki nincsen annyira képben kissé furán hangzik, de hamarosan többet is fogok írni róla.

Viszont amit találtam azt megosztanám veletek. Az alábbi linken magyar srácok mutatnak be gyakorlatokat. Minden tiszteletem az övék. Erősek és nagyon ügyesek :-))) . Érdemes megnézni őket.
http://street-workout.hu/

Vasárnap bringázni akartam. Ez lett volna az első hosszabb bringás edzés az Ironmanre, de sajnos nem volt jó idő, így töröltem a mai edzést. Kezdetnek 60 km.-t terveztem.
-------------------------------------------------------------

On Friday morning I trained again. It was easier like the day before, but I felt the last training in my muscles.
So what was:


- 1 x 8, 1 x 7 HSPSP
- 2 x 15 full BRG
- 2 x 3 half  OAPSP on fingertips
- 3 x 45 s odd hangs
- 2 x 16, 2 x 15 one leg calf, with stretched knee

I finished the exercise of the full bridge. The next step is : walk down the wall. I wait it curiously. If somebody is not really in the picture, I think it sounds strange for him, but soon I will write about it more.

But I found something on the net. Hungarian guys do a few street workout exercises. They are very strong and skillful. It's worth looking them :-)
http://street-workout.hu/

On Sunday I wanted to go on a short bycicle tour, as a training for the Ironman. I planned only a 60 kms tour, but the weather was not so good , so I deleted it.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése