2013. március 7., csütörtök

Nehéz reggel / Hard morning

Ma reggel - általában reggel edzek - alig vártam, hogy nekiugorhassak az edzésnek. Ma volt az első próbálkozásom az egy kezes fekvőtámasszal. A szabályos egykezesnél a két lábnak ,mint minden fekvőtámasznál össze kell zárva lennie. Bemelegítettem és megpróbáltam. A cél 1 x 5 ismétlés volt. Hát nem ment. Tökéletesen megcsinálni a gyakorlatot nagyon nagy erőt igényel. De nem adtam fel. Gondoltam megpróbálom terpeszben tartva a lábamat és ha így megy akkor majd minden edzésen kicsit összébb zárom. Szóval nekiugrottam még egyszer és így már ment :-). bár nem lehetett szép látvány, de megcsináltam. De tudom, hogy még erősödnöm kell, tehát lenyomtam még 20 emelőkaros fekvőt mind a két kézre. Utána pedig 2 x 14 fél nyújtott lábemelés volt.És a végén egy kis fogás erősítésként 1 perc felemás függeszkedés mindkét kézre.Borzasztóan elfáradtam kb. fél óra volt mire úgy ahogy magamhoz tértem és meg tudtam reggelizni.Hát ma beleadtam mindent amit tudtam. Az egykezes fekvőhöz megerősítő edzésekre lesz szükség. Ez nagyon hasznos találmány. Ha nehezen boldogulok valamelyik gyakorlattal akkor napközben egyszer kétszer csinálok belőle egy-két ismétlést és így amikor tényleg edzek már könnyebben megy. Ezt ajánlom mindenkinek.

A mai nap:
- egy kis bemelegítés
- 1 x 5 egykezes fekvőtámasz ( terpeszben), mind két kéz
- 1 x 20 emelőkaros fekvőtámasz , mind két kéz
- 2 x 14 fél nyújtott lábemelés
- felemás függeszkedés 1 perc

 

--------------------------------------------------------------
Today morning - I usually train in the morning hours - I was looking forward to jump at the ecercises. Today was the first attempt with the one-arm push-up.When you do a normal pus-up, you have to keep your legs closed.You have to follow that way at the one-arm push-up too. I warmed upand tried it. The aim was 1 x 5 reps. I couldn't do it. You have to be very strong todo  this exercise in a perfect way. But I didn't give up. I thought that I would keep my legs in a stradding position and if I can do this way I will keep my leg closer and closer training by training.So I tried it again and I did it :-). Tell the truth it wouldn't be a nice sight, but I did it .I have to be stronger so after this I made 20 lifting-arm push-ups with each hands. in the second part of the training I did 2 x 14 leg-lift. At the end as a grip strenghten I did odd hang with a towel. This morning was very tiring for me.After half an hour resting I could eat my breakfast. I put all my strengh into it. For the OAPSP I need reminding exercises.It's a very good " invention". If one of the exercises is too hard, during the day I do one or two reps, and on a real training the hard exercise will be easier. That's simple. I recommend it for everybody.

Today:
- little warm up
- 1 x 5 OAPSP ( opened legs)
- 1 x 20 lifting-arm PSP
- 2 x 14 LL
- odd hang with towel 60s

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése