2013. március 5., kedd

Láb-vég / Leg-end :-)

Tegnap új hét kezdődött és persze újra edzés. A kedvenc gyakorlatom volt többek közt ma terítéken . fekvőtámasz kézállásban. Ez szerintem egy szuper erősítő gyakorlat, ha jól csinálod. Én ezután a gyakorlat után mindig nagyon erősnek érzem magam, pedig bőven van hova fejlődni még.
Mi is volt akkor tegnap:

- egy kis bemelegítés
- 1 x 8 és 1 x 7  fekvőtámasz kézenállásban
- 2 x 14 teljes híd
- felemás függeszkedés 1 perc

Ez utóbbi nagyon jó alkar erősítő. Az egyik kézzel csak lógsz a függeszkedő rúdon , a másik kezeddel egy törülközőbe kapaszkodsz. Azt gondolnád mennyire könnyű gyakorlat. Próbáld csak ki !
Azért ma kicsit csalódott is voltam, mert szerettem volna 2 x 8 ismétlést csinálni, de hát nem ment. Azt gondolná az ember, hogy  nagyon alacsonyak ezek az ismétlésszámok - én is ezt gondoltam volna régen - de ha helyesen csináljuk a gyakorlatokat, akkor nagyon is sok. Nekem már lassabban megy az ismétlések  növelése, de épp ezért van még korlátlan fejlődési lehetőség a fegyencedzésben számomra

A mai napon megint végére értem egy gyakorlatnak. Ma elértem a guggolás 9. lépésének haladó szintjének megfelelő ismétlésszámát. Így most a teljes egylábas guggolás következik, tehát a mesterlépés. Azt eldöntöttem, hogy most még inkább a gyakorlatok tökéletes végrehajtásra fogok koncentrálni még ha így lassabban tudom növelni az ismétlésszámot.
A mai nap:

- bemelegítés
- 2 x 18 tolódás széken ( ezt csinálom most a húzodzkodás helyett)
- 2 x 20 egylábas guggolás támasszal
- felemás függeszkedés 1 perc

Este még futottam kb. 7 km-t az új futócipőmbe. Egész jól ment.

-------------------------------------------------------------------

Yesterday  began a new week and of course training again. My favourite exercise was lambasted among other things: HSPU. If you do it on  the right way, it's a fantastic exercise. After this I always feel myself  very strong , while I have to develop a lot.
So what was yesterday:

- little warm up
- 1 x 8 és 1 x 7  HSPU
- 2 x 14 full bridge
-  odd hang 60 sec

This last exercise is a very good forearm strengthening. You hang down from a bar with one arm , and with the other hand grap a towel. If you think it's easy, try it !

Well I was a little dissapointed, because I wanted to do 2 x 8 reps, but I wasn't able. The one think that this reps numbers are low - I should thought it while ago- but if you do the exercises rightly they are not. I can lift the reps in a slow way, so I think I have got a plenty of possibility in the convict training.

Today I reached again the end one of the exercises. I reached the 9th step of the squat, so the next is the master step: OL-SQUAT. I decided the I will concentrate for the perfect execution of every exercise. Maybe I will go forward little by little, but who cares about it. I have plenty of time :-)
Today:

- warm up
- 2 x 18 push up with chairs ( now I do it in place of pull-up )
- 2 x 20 SL - SQUAT with brace
-  odd hang 60 sec

In the evening I ran 7 kms. I used my new running shoes. It was quite good.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése