2013. április 25., csütörtök

Visszatértem / I'm back

Jó rég óta nem írtam, de most végre megint van időm. Visszatértem :-)
Mentségemre szolgáljon, hogy közben volt egy szülinapom, itt volt egy kedves ismerősöm Michaela Angliából és 4 napot Triesztben töltöttem egy barátommal. Persze azért közben edzettem is. Triesztben videók is készültek egy kis szabadtéri edzésről.Erről hamarosan egy filmet is készítek ,amit majd itt láthattok persze :-)

Röviden mi is történt mióta irtam:

Ápr. 16. , kedd:
- bemelegítés
- 2 x 4 egykezes fekvőtámasz
- 2 x 6 teljes lábemelés
- 1 perc felemás függeszkedés

Ápr. 17. , szerda:
Ma volt a születés napom :-), de azért úsztam 2.500 m.-t.

Április 18. csütörtök:
- bemelegítés
- 2 x 5 normál húzódzkodás
- 1 x 6, 1 x 5 egylábas guggolás
- 1 perc  felemás függeszkedés

Ápr.23., Kedd:
A trieszti kiruccanás után ,ahol azért edzettem is ,
ma ez volt:
- bemelegítés
- 2 x 4 egykezes fekvőtámasz
- 2 x 6 teljes lábemelés
- 1 perc felemás függeszkedés

És ami fontos, hogy ma hoztam egy döntést. Nem fogok idén elindulni az Ironman versenyen. Be kell látnom, hogy a táv túl hosszú nekem. Sokat gondolkodtam rajta és sokat készültem rá, de valószínűleg ez nem az én távom.A féltáv még igen amit tavaly csináltam végig ( 2-80-20) , de ez már nem. Azt hiszem csak akkor tudnám végig csinálni ha csak úsznék, futnék, bicikliznék minden szabadidőmben, de ezt nem tudom megtenni. Úgy, hogy döntöttem és marad a tisztelet azoknak akik erre képesek és végigcsinálják.
Viszont így még több lehetőség van a fegyencedzésre :-)

Ápr. 24. ,szerda:

- bemelegítés
- 2 x 4 egykezes fekvőtámasz
- 2 x 6 teljes lábemelés
- 1 perc felemás függeszkedés

Nem bolondultam meg,és nem felejtettem el mit csináltam előző nap ,de mivel jövő héttől heti 6 napot edzek majd készítettem egy edzéstervet és ehhez a mai napon meg kellett ismételni a tegnapi napot.

Ápr. 25., csütörtök:
- bemelegítés
- 1 x 6, 1 x 5 húzódzkodás
- 2 x 6 egylábas guggolás
- aktív nyújtás

Szóval röviden ennyi történt kb. 10 nap alatt. Ígérem folytatom az erős emberek történeteit is és az edzésekhez a tanácsokat is, már ha valakit érdekel :-)
----------------------------------------------

It was quite a long time ago that I wrote here, but now I have time again. I'm back :-)
In excuse of me that meantime I had got my birthday, Michaela visited me from England, I spent 4 day in Trieste with one of my friends. Of course I had training too. We made a little video about my street workout, what  you can see here soon :-)

Now , what happened since I wrote here:

16 April, Tuesday:
- warm up

- 2 x 4 OAPSP
- 2 x 6  full LL
- 1 minute odd hang


17 April, Wednesday:
Today was my birthday, but I swam 2.500 ms.

18 April, Thursday:

- warm up
- 2 x 5 normal PUP
- 1 x 6, 1 x 5 OL SQUAT ( PISTOL SQUAT )
- 1 minute odd hang

23 April , Tuesday:
After Trieste , where I had a little training, I did the next:

- warm up
- 2 x 4 OAPSP
- 2 x 6 full LL
- 1 minute odd hang


And what is important, that I made a decision. I won't start on the Ironman 2013.I must see reason that this distance is too long for me.I thought a lot about it and trained a lot for it, but very likely it's not my distance.
The half is ( 2-80-20) but this is not. I think I could do it if I swim, run, cycling in all of my  spare time.
So stay the honest respect for whom  who sees through it.
But there is more time for CT :-)

24 April, Wednesday:

- warm up
- 2 x 4 OAPSP
- 2 x 6 full LL
- 1 minute odd hang

No, I didn't go crazy and I didn't forget what I did yesterday, but from the next week I will train 6 days a week ,so  I made a training schedule and for this I  had to repeat the yesterday's training.

25 April, Thursday:

- warm up
- 1 x 6, 1 x 5 PUP normal
- 2 x 6 PISTOL SQUAT
- active stretching

So this was in a short way  through these days and I promise I'll continue the stories of strong men and my advice for the trainigs, if anybody is interested in it :-)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése