2013. április 3., szerda

Mit csinálok úszás közben? / what do I do while I'm swimming ?

A válasz egyszerű: gondolkodom. Ma úszás nap volt .Úsztam 2.250 métert és közben sok minden eszembe jutott. Mivel az úszás nagyon monoton tevékenység és egyre hosszabb ideig tart, valamivel el kell ütni az időt. Ma az jutott eszembe, hogy mennyi mindenre gondol az ember miközben úszik. Mit fog csinálni, mit fog enni, mit fog írni és egy csomó más marhaságra. Ma például az egykezes fekvőtámaszról gondolkodtam sokat, hogy hogyan csináljam még jobban, meg arról , hogy türelmesen kell építenem az edzéseimet. Ezen azt értem, hogy csak fokozatosan növelem az ismétlés számokat , szépen lassan, pedig néha erős a kisértés, hogy minél többet csináljak egy gyakorlatból. Így most ami könnyen megy abból  edzésenként egy ismétléssel csinálok többet, a nehezebbekhez viszont van, hogy 2 hetente adok csak egyet hozzá. Nem kell kapkodni, végül is egy egész élet áll előttem a gyakorlatok elsajátítására :-). Aztán kijöttem a vízből és megcsináltam amit gondoltam, megettem amit gondoltam . Szóval ma ilyen nap volt.
---------------------------------
The answer is simple: I'm thinking. Today was a swimming day. I swam 2.250 meters and I thought about a lot of things. As the swimming is a very monotonous activity and lasts more and more time , I have to kill this time with something. Today it came to my mind that how much things come up while I swim. For example what will I do, what will I eat, what will I write and other nonsense. Today I thought a lot about the onearm pushup, how do I do it better etc. And about that I have to built my training patiently. I mean that I increase the reps gradually, in a slow way. Sometimes the temptation is big to do more and more from the exercises.
So now I add one repeat after every  training  to the "easy " exercise, and to the harder exercise I add one rep after a fortnight's  term. Don't have to be in a hurry,in the end  I have got all of the lifetime. I came out from the water, and did what I thought, ate what I thought. So this was such a day.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése