2013. április 1., hétfő

Tavasz ? / Spring Time ?

Ma már április 1.- van, húsvét. Ma végre jó idő volt. De az időjárás keresztül húzta a héten megint a számításaimat.
Szerdán reggel óriási havazásra ébredtem, kb. 20 cm hó esett. Mivel bringával járok mindenhova szinte, így nem igen jutottam el az uszodába, mert ma úszás nap lett volna. Na , jó meg kicsit lusta is voltam :-)

Csütörtök:
- bemelegítés
- 2 x 3 egykezes fekvőtámasz
- 2 x 5 lábemelés nyújtott
- 1 perc felemás függeszkedés

Az egykezes fekvőtámasznál kicsit érzem a vállam, ezért majd megpróbálok még jobban odafigyelni a helyes végrehajtásra.

Pénteken dolgoztam hajnalban, 03:30-kor keltem, így a reggeli edzés elmaradt, de láttam már, hogy a szombatra tervezett bringázásból nem igen lesz bármi, mivel megint szakadt a hó :-)

Szombat. szakadó eső reggel, kb. 2 fok. Bringázás kilőve. Pedig most már nagyon kéne az Ironman felkészüléshez a bringa is. Márciusban egyáltalán nem jutottam el hosszú bringázásig.  Na mindegy, majd lesz valahogy ez is. Nagyon nem parázom rajta.
Viszont edzettem egy jót.
- bemelegítés
- 2 x 8 fekvőtámasz kézállásban
-1 x 3  falséta lefelé
-3 x 50 sec.  felemás függeszkedés
-1 x 17, 3 x 16 egylábas, nyújtott vádli

Ma nagyon stabilan ment a 2 x 8 ismétlés, erősnek éreztem magam. A falsétáról hétfőn ( ma ) csináltunk videót és így már látom, hogy mit nem csináltam jól eddig. Remélem így korrigálni tudom és könnyebb lesz a gyakorlat.

Vasárnap csináltam 2 x 20 tolódást. Itt is nagyon figyelek, hogy egyáltalán ne használjak lendületet.

Ma , hétfőn csináltunk pár videót. Íme egy a kedvenc gyakorlatomról, a kézenállós fekvőtámaszról.

---------------------------------------------------
Today is 1st of April, Easter.Today at last  the weather was good. This week the weather ruined my plans.
On Wednesday  I awoke to hard snowing. 20 cms snow was fallen.As I go to almost everywhere by bike, I didn't reach the swimming pool. Well, I was a bit lazy too :-)

Thursday:
- little warm up
- 2 x 3 OAPSP
- 2 x 5 full LL
- 60 sec. odd hang

When I do the OAPSP, I feel a little bit my right shoulder, but I will concentrate more  to do this exercise on the right way.

On Friday I had to work ? I got up 03.30 AM, so the morning training was cancelled. But it was snowing again, so I saw that on Saturday I won't go on a bike tour.

Saturday:
Pouring rain, 2 celsius. Not a cycling weather :-). But I have to be going for a long distance cycling, because of the Ironman.It will turn out all right :-)
But I did a very good training:
- warm up
- 2 x 8 HSPSP
- 1 x 3 WW down
- 3 x 50 secodd hang
- 1 x 17, 3 x 16 OL Calf

I did the HSPSP on very stable way, I felt very strong. Today we made a video about my wall walk, so now I see my faults and now is easier to correct them.

Sunday I did 2 x 20 pushups on chairs. I watched that not to use any dynamics.

Today ( monday) we made some videos. Above you can see one of it about may favourite exercise , HSPSP.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése