2013. szeptember 27., péntek

Betegség / Sick

A múlt hét szerda óta beteg voltam így nem edzettem. Viszont tegnap újra "munkába álltam" , persze csak óvatosan.
Az elmúlt 2 hónapban nem sok időm volt írogatni. Sokat kisérletezgettem  az edzéssel ez idő alatt, hogy hány sorozatot, hány ismétlést csináljak egy gyakorlatból, de végül is oda lyukadtam ki, hogy visszatértem a már jól bevált edzésemhez :-). Érdekes tapasztalat volt, bár kissé kárba veszett időnek érzem.

Az edzéseimről részletesen itt olvashatsz:
http://convicttraining.blogspot.hu/p/edzesnaplo-training-diary.html
-----------------------------------------------
From last Wednesday I was ill, so I missed the trainings. But from yesterday I'm working again :-), of course I did it carefully.
The last 2 months I hadn't got much time for writing. During these months I did experiments with the exercises, the series, the reps. But at the end I reached where I started. So I feel this period is a wasting time.

You can read about my trainings here:
http://convicttraining.blogspot.hu/p/training-diary.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése