2013. július 28., vasárnap

5 x 5

Csináltam egy kis videót egy gyakorlatsorból amit elneveztem 5 x 5 - nek, bár igazság szerint nem is én hanem Al Kavadlo, akitől először láttam ezt.  Jó kis sorozat, főleg ha megcsinálod ötször egymás után.



Tegnap volt a magyarországi Ironman 2013 verseny. Reggel mikor felébredtem kicsit fájt a szívem, hogy nem vagyok ott, de végül is én döntöttem úgy, hogy nem megyek. Pár barátom indult a versenyen így egész nap nagyon drukkoltam nekik. Nagyon meleg nap volt 36-38 fok, nagyon nehéz verseny volt, pont mint tavaly mikor én is ott voltam. Volt amelyikük fantasztikusan teljesített, voltak akik nagyon szenvedtek és sajnos olyan is volt köztük aki fel kellett, hogy adja. Gratulálok nektek srácok, szép teljesítmény volt.
--------------------------------------

I made a short video from a few exercises. I named it 5 x 5. It's a very good series, mainly if you do it 5 times. Tell the truth  first I saw it from Al Kavadlo.

Yesterday was the hungarian Ironman 2013. When I woke up this morning I had a little pain in my heart that I'm not there. A few friends took part in this race, so I  support for them. The weather was very hot 36 -38 celsius, so it was a hard race day. As the same as last year when I was there too. One of them went very good, the others suffered and unfortunatelly a few of them  didn't able to finish the race. Congratulations guys, big achievement.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése